Kalenteri  –––––   lokakuu 2018

matiketopelasu

1.10.

2.10.

3.10.

4.10.

5.10.

6.10.

7.10.

8.10.

9.10.

10.10.

11.10.

12.10.

13.10.

14.10.

15.10.

16.10.

17.10.

18.10.

19.10.

20.10.

21.10.

22.10.

23.10.

24.10.

25.10.

26.10.

27.10.

28.10.

29.10.

30.10.

31.10.

1.10.

2.10.

3.10.

4.10.

5.10.

6.10.

7.10.

8.10.

9.10.

10.10.

11.10.

Hae sivustolta

–––––
Konserttiperuutukset – ohjeet lippuhyvitysten hakemiseksi

30.03.2020 13:00

Oulu Sinfonian konsertit on peruttu viranomaisohjeiden mukaisesti 31.5.2020 saakka.

Lunastamasi kevään 2020 yksittäisen konsertin tai minisarjan lippu maksetaan sinulle takaisin tai voit vaihtaa lipun arvolippuun, joka käy maksuvälineenä Oulu Sinfonian lipputuotteisiin Oulu10-asiointipisteissä sekä Madetojan salin lippukaupassa aina 31.12.2020 saakka.

Lunastamastasi kevään 2020 kausikortista saat 50 %:n hyvityksen. Vaihtoehtoisesti kausikortin säilyttämällä saat 50 %:n alennuksen syksyn 2020 kausikortista.

Alla ohjeet lipunhinnan tai kausikortin osan hyvityksen hakemiseksi. Luethan ohjeet huolellisesti. Hyvitysten hakeminen alkaa 31.3. ja päättyy 31.8.2020.

Hyvityksiä ei saa ilmais- eikä kutsuvieraslipuista.

HUOM! Jos olet ostanut lipun luottokortilla, ei rahoja palauteta automaattisesti vaan hyvityksen halutessasi sinun tulee itse noudattaa toimintaohjeita.

 

1. Konsertti on peruttu. Keneen otan yhteyttä saadakseni hyvityksen lipusta?

Oulu Sinfonian konserttien ja tapahtumien lipunmyynnin hoitaa Ticketmaster. Mikäli konsertti on peruttu, kultakin konserttijärjestäjältä menee tieto Ticketmasteriin, joka hoitaa lippujen palauttamisen sekä siihen liittyvät kysymykset.

Ticketmasterin palvelunumero 03 053 0003 (avoinna ma–pe klo 9–14, hinta 0,08 c/min. +pvm).

Lippuja on voinut ostaa myös Oulu10-asiointipisteistä sekä Madetojan salin omasta lippukaupasta. Näistä pisteistä ostetut liput voit palauttaa myös Oulun keskustan Oulu10-palvelupisteeseen (Torikatu 10, Oulu) sen aukioloaikojen puitteissa. Oulu10-palvelupisteessä maksut palautetaan arvolippuina tai ensisijaisesti pankkikorttia käyttäen. Tarkista aina aukioloajat Oulu10:n verkkosivuilta.

 

2. Olen ostanut kertalipun konserttiin. Saanko rahani takaisin?

Jos olet ostanut kertalipun, peruuntuneen konsertin lipun hinta palautetaan sinulle joko rahana tai arvolippuna. Lipun hinta palautetaan ilman ostohetkellä maksettua tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua.

a) Palautukset Ticketmasterin kautta (vain rahalliset palautukset)

Lipun hinnan palautusta varten sinun tulee täyttää Ticketmasterin sivuilla oleva lomake huolellisesti sekä liittää kuva lipusta lomakkeen liitteeksi.

Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

Ohjeet tästä linkistä
Lomake tästä linkistä

b) Palautukset Oulu10-palvelupisteen kautta (rahalliset sekä arvolippupalautukset)

Jos asioit Oulu10-palvelupisteessä ja haluat palautuksen rahana, sinun ei tarvitse erikseen täyttää lomaketta. Ota mukaan peruuntuneen konsertin lippu. Rahapalautukset maksetaan ensisijaisesti pankkikortille.

Jos asioit Oulu10-palvelupisteessä ja haluat palautuksen arvolippuna, ota mukaan peruuntuneen konsertin lippu. Lippua vastaan saat arvolipun. Arvolippu on voimassa 31.12.2020 saakka ja se käy maksuvälineenä Oulu Sinfonian lipputuotteisiin vain Oulu10-asiointipisteissä sekä Madetojan salin lippukaupassa.

3. Olen ostanut minisarjan, ja osa sarjaan kuuluvista konserteista on peruttu. Saanko rahani takaisin?

Minisarjasta peruuntuneiden konserttien osuus palautetaan sinulle arvolippuna tai rahana. Lipun hinta palautetaan ilman ostohetkellä maksettua tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua. Teknisistä syistä johtuen palautus on mahdollinen ainoastaan Oulu10-palvelupisteessä (Torikatu 10, Oulu).

Jos haluat palautuksen rahana, sinun ei tarvitse erikseen täyttää lomaketta. Ota mukaan minisarjan peruuntuneiden konserttien liput. Rahapalautukset maksetaan ensisijaisesti pankkikortille.

Jos haluat palautuksen arvolippuna, ota mukaan minisarjan peruuntuneiden konserttien liput. Lippuja vastaan saat arvolipun. Arvolippu on voimassa 31.12.2020 saakka ja se käy maksuvälineenä Oulu Sinfonian lipputuotteisiin vain Oulu10-asiointipisteissä sekä Madetojan salin lippukaupassa.

4. Minulla on kausikortti ja loput kausikonsertit on peruttu. Hyvitetäänkö kausikortin hinnasta jotain?

Vaihtoehto a) 50 %:n alennus syksyn 2020 kausikortista. Jos haluat jatkaa Oulu Sinfonian kausiasiakkaana myös syksyllä 2020, voit valita 50 %:n alennuksen syyskauden kausikortista. Jos valitset alennuksen, säilytä huolellisesti kevään 2020 kausikorttisi. Alennuksen saat palauttamalla kevään kausikorttisi samalla, kun ostat syyskauden kausikortin. Myynnin alkamisesta tiedotetaan erikseen.

Alennus on henkilökohtainen ja käytössäsi kaikissa niissä pisteissä, joissa Oulu Sinfonian syksyn kausikortit ovat myynnissä.

Vaihtoehto b) osahyvitys kevään 2020 kausikortista. Jos vaihtoehtoisesti haluat hyvityksen rahanpalautuksena tai et halua jatkaa kausiasiakkaanamme syksyllä 2020, hyvitämme kevään 2020 kausikortista 50 % sen hankintahinnasta. Summa palautetaan ilman ostohetkellä maksettua tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua. Rahat palautetaan ensisijaisesti pankkikortille. Rahapalautus on teknisistä syistä johtuen mahdollista ainoastaan Oulu10-palvelupisteessä (Torikatu 10, Oulu). Ota Oulu10-palvelupisteeseen mukaan palautettava kausikorttisi.

Huomaathan, että kausikorttiin kuuluneita maksuttomista bonuskonserteista ei hyvitetä erikseen.

Hyvitystä ei myöskään saa maksuttomilla tai kutsuvieraskausikorteilla.

5. Voinko siirtää peruuntuneen konsertin lippuni johonkin toiseen konserttiin?

Konserttilippua, minisarjaa tai kausikorttipaikkaa ei ole mahdollista siirtää suoraan käytettäväksi muussa myöhemmin kuultavassa konsertissa. Mikäli haluaisit siirtää lipun johonkin toiseen yksittäiseen konserttiin, on sinun kätevintä valita hyvitysmuodoksi arvolippu. Arvolippua voit käyttää maksuna Oulu Sinfonian konsertteihin aina 31.12.2020 saakka.

6. Palautetaanko lippujen, minisarjojen tai kausikorttien tilausmaksu, käsittely- ja toimitusmaksu?

Ticketmasterin lipunmyynnin osto- ja käyttöehtojen mukaisesti konsertin peruuntuessa tilausmaksua, käsittely- tai toimituskuluja ei palauteta.

Lue Ticketmasterin osto- ja käyttöehdot yrityksen kotisivuilta.

7. Kuinka kauan palautuksissa kestää?

Oulu10-palvelupisteessä asioidessasi maksu palautetaan heti asiointisi yhteydessä.

Mikäli asioit Ticketmasterin kautta, vastuu palautuksissa on Ticketmasterilla. Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

8. Mitkä kaikki konsertit on peruttu? Kuinka kauan tilanne kestää?

Tässä vaiheessa tiedämme, että kaikki Oulu Sinfonian konsertit on peruttu 31.5. saakka. Seuraamme viranomaisohjeita ja kerromme konserttejamme koskevat ajantasaiset tiedot verkkosivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme. Henkilökohtaisiin yhteydenottoihin vastaamisessa on valitettavasti viivettä.

Toivotamme kaikille Oulu Sinfonian kuulijoille hyvää vointia! Nautitaan musiikista tallenteiden ja suoratoiston välityksellä.