Kalenteri  –––––   heinäkuu 2021

matiketopelasu

28.07.

29.07.

30.07.

1.07.

2.07.

3.07.

4.07.

5.07.

6.07.

7.07.

8.07.

9.07.

10.07.

11.07.

12.07.

13.07.

14.07.

15.07.

16.07.

17.07.

18.07.

19.07.

20.07.

21.07.

22.07.

23.07.

24.07.

25.07.

26.07.

27.07.

28.07.

29.07.

30.07.

31.07.

1.07.

2.07.

3.07.

4.07.

5.07.

6.07.

7.07.

8.07.

Hae sivustolta

–––––
Joulukuun konserttiperuutukset – ohjeet lippuhyvitysten hakemiseksi

04.12.2020 15:18

Oulu Sinfonian konsertit on peruttu viranomaisohjeiden mukaisesti 1.–31.12.2020.

Lunastamasi joulukuun 2020 konsertin lippu maksetaan sinulle takaisin tai voit vaihtaa lipun arvolippuun, joka käy maksuvälineenä Oulu Sinfonian lipputuotteisiin Madetojan salin lippukaupassa aina 31.5.2021 saakka.

Alla ohjeet lipunhinnan hyvityksen hakemiseksi. Luethan ohjeet huolellisesti. Hyvitysten hakeminen alkaa tiistaina 8.12.2020 ja päättyy perjantaina 8.1.2021.

Hyvityksiä ei saa ilmais- eikä kutsuvieraslipuista.

HUOM! Jos olet ostanut lipun luottokortilla tai PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäen ei rahoja palauteta automaattisesti, vaan hyvityksen halutessasi sinun tulee itse noudattaa toimintaohjeita.

Huomaathan myös, että kulttuuriseteleillä tai -etuuksilla maksetut liput hyvitetään vain arvolippuina.

1. Konsertti on peruttu. Keneen otan yhteyttä saadakseni hyvityksen lipusta?

Oulu Sinfonian konserttien ja tapahtumien lipunmyynnin hoitaa Ticketmaster. Mikäli konsertti on peruttu, konserttijärjestäjältä menee tieto Ticketmasteriin, joka hoitaa lippujen palauttamisen sekä siihen liittyvät kysymykset.

Ticketmasterin palvelunumero 03 053 0003 (avoinna ma–pe klo 9–14, hinta 0,08 c/min. +pvm).

Lippuja on voinut ostaa myös Oulu10-asiointipisteistä sekä Madetojan salin omasta lippukaupasta. Näistä pisteistä sekä Ticketmasterista ostetut liput voit palauttaa myös sinua lähimpään Oulu10-asiointipisteeseen sen aukioloaikojen puitteissa. Oulu10-asiointipisteissä maksut palautetaan joko arvolippuina tai pankkikortille. Tarkista aina aukioloajat Oulu10:n verkkosivuilta.

2. Olen ostanut lipun konserttiin. Saanko rahani takaisin?

Peruuntuneen konsertin lipun hinta palautetaan sinulle joko rahana tai arvolippuna. Lipun hinta palautetaan ilman ostohetkellä maksettua tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua.

a) Palautukset Ticketmasterin kautta (vain rahalliset palautukset)

Ticketmasterin kautta ostetut liput voi perua Ticketmasterin kautta.

Lipun hinnan palautusta varten sinun tulee täyttää Ticketmasterin sivuilla oleva lomake huolellisesti sekä liittää kuva lipusta lomakkeen liitteeksi.

Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

Ohjeet tästä linkistä
Lomake tästä linkistä

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

b) Palautukset Oulu10-palvelupisteen kautta (rahalliset sekä arvolippupalautukset)

Lippuja on voinut ostaa myös Oulu10-asiointipisteistä sekä Madetojan salin omasta lippukaupasta. Näistä pisteistä (sekä Ticketmasterista) ostetut liput voit palauttaa myös sinua lähimpään Oulu10-asiointipisteeseen sen aukioloaikojen puitteissa. Oulu10-asiointipisteessä maksut palautetaan joko arvolippuina tai pankkikortille käyttäen. Tarkista aina aukioloajat Oulu10:n verkkosivuilta.

Jos asioit Oulu10-palvelupisteessä ja haluat palautuksen rahana, sinun ei tarvitse erikseen täyttää lomaketta. Ota mukaan peruuntuneen konsertin lippu. Rahapalautukset maksetaan pankkikortille, ei käteishyvityksiä.

Jos asioit Oulu10-palvelupisteessä ja haluat palautuksen arvolippuna, ota mukaan peruuntuneen konsertin lippu. Lippua vastaan saat arvolipun. Arvolippu on voimassa 31.5.2021 saakka ja se käy maksuvälineenä Oulu Sinfonian lipputuotteisiin vain Madetojan salin lippukaupassa.

Hyvitystä ei saa maksuttomilla tai kutsuvieraslipuilla.

3. Voinko siirtää peruuntuneen konsertin lippuni johonkin toiseen konserttiin?

Konserttilippua ei ole mahdollista siirtää suoraan käytettäväksi muussa myöhemmin kuultavassa konsertissa. Mikäli haluaisit siirtää lipun johonkin toiseen yksittäiseen konserttiin, on sinun kätevintä valita hyvitysmuodoksi arvolippu. Arvolippua voit käyttää maksuna Oulu Sinfonian konsertteihin aina 31.5.2021 saakka.

4. Palautetaanko lippujen käsittely- ja toimitusmaksu?

Ticketmasterin lipunmyynnin osto- ja käyttöehtojen mukaisesti konsertin peruuntuessa tilausmaksua, käsittely- tai toimituskuluja ei palauteta.

Lue Ticketmasterin osto- ja käyttöehdot yrityksen kotisivuilta.

5. Kuinka kauan palautuksissa kestää?

Oulu10-palvelupisteessä asioidessasi maksu palautetaan heti asiointisi yhteydessä.

Mikäli asioit Ticketmasterin kautta, vastuu palautuksissa on Ticketmasterilla. Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa kulua jopa 90 päivää.

6. Mitkä kaikki konsertit on peruttu? Kuinka kauan tilanne kestää?

Kaikki Oulu Sinfonian konsertit on peruttu 31.12.2020 saakka. Seuraamme viranomaisohjeita ja kerromme konserttejamme koskevat ajantasaiset tiedot verkkosivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme. Henkilökohtaisiin yhteydenottoihin vastaamisessa on valitettavasti viivettä.

Toivotamme kaikille Oulu Sinfonian kuulijoille hyvää vointia!